mobilbilder ftw:)

hemma i enånger igen

johan lagade kanske månadens godaste middag åt oss ikväll. mums på maten och mums på honom.
sen körde vi arga leken i säkert 45 minuter.
tror jag vann typ tre gånger max, han behöver bara vara johan för att få mig att le:)
eller kleta bea+pommeskrydda i ansiktet för att få mig att gapskratta.

lånade hans USBkabel till mobilen, så nu kan jag lägga in lite mobilbilder.
har kommit fram till att det är den enda kameran jag har med mig, så nu blir det mobilbilder fulla bloggen.
fick fingrarna ur arslet och skulle köpa en sladd i förrgår, men då hade de inga hemma såklart.

lovade en bild på min bränna förr, så nu blir det lite smygporr.





Kommentarer
Postat av: jennifer

Karin du är så himla bra!

2008-05-19 @ 21:48:02
Postat av: jennifer

Karin du är så himla bra!

2008-05-19 @ 21:51:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0