sår i arslet

vem, om inte JAG har varit på jobbintervju idag?:)

vart lite nervig innan, men det gick asbra faktiskt.
nu väntar telefonsamtal, möte och introdagar, sen jävlar ska jobbet vara mitt!
åtta veckor i sommar, 88% tror jag.
även att jag isf ska jobba hela midsommarhelgen, men vafan.
pengar!


mitt liv går lite tungt nu, käns som att jag släpar arslet i marken.
tusen prov+inlämningar och skit.
projektarbete som är lika med stressstressstress.

möten hit och möten dit, introdagar, måste träna, måste dansa, måste plugga, måste umgås, måste ringa samtal, måste fixa mitt ris till hår, måste inhandla massa grejer, måste kolla upp en försening, måste kolla upp massa schemakrockar och planeringskrockar, måstemåstemåste.
jag hatar måsten.
tyngst nu är plugg, projekt och konstigt nog fyra ynka introdagar.
men jag fattar liksom inte när jag ska hinna med dom?!

spyr på skiten.
så fruktansvärt glad att jag träffat världens bästa kille som får mig att le mellan tårarna.
inte för att jag någonsin gråter.

inte fan har jag tid att sitta här heller!
tack fredrik, för att du kirrade broschyren ikväll:) det var värt en hel del.
när jag ändå är igång så vill jag tacka lisa oxå, för hon är så underbar som står ut med mig och alltid, alltid finns där.

nu ska en trött karin sova och ladda för ett nationellt matteprov imornbitti som kommer gå helt sjukt dåligt.
ääh måste gnälla lite till.
SEN väntar ett till nationellt i matte, ett samhällsprov, ett psykologiprov och ett historiaprov plus en asstor historiainlämning, två psykologiinlämningar, en svenskainlämning och säkerligen en hel del mer grejer!

BLÄ.
tack för mig, hoppas alla lever ett lugnare liv.

fast när jag tänker efter så vill jag faktiskt inte byta bort mitt för allt i världen.
godnatt

Kommentarer
Postat av: Ninni

Kanske är stressigt nu, men de brukar lugna ned sig. Bra där, du har ett skit bra liv och en pojkvän, så jag förstår att du inte skulle vilja byta bort de :) E rätt nöjd me mitt liv ja oxå faktiskt, de enda som fattas är en pojke, meeen de dyker väl upp någon nån gång :)
Hoppas vi ses ikväll vännen!
Puss puss

2008-05-07 @ 15:07:07
URL: http://Niinnnnii.blogg.se
Postat av: karin

mm, man saknar en pojke när det inte finns ngn, men rätt vare är så dyker dom upp dom där små guldklimparna och då är det bara att hugga fort som fan!
jag vet att du kommer att hitta din snart, du har alla förutsättningar:)

pusspuss på dig gumman!

2008-05-08 @ 17:58:12
URL: http://karincollin.blogg.se
Postat av: Lisa Andersson

Tack gumman!
Du ska veta att du betyder asmycket för mig du med, allra hellst nu och du stöttar mig och jag vet att jag alltid har dig:) det känns skönt kan ja lova:)
Du är underbar!! :D

2008-05-08 @ 18:57:05
URL: http://littlemoments.blogg.se
Postat av: karin

ja, jag tror att vi behöver varandra lisa:)
you and me, bitch!
ses imorn, puss puss pussiiii

2008-05-09 @ 00:28:02
URL: http://karincollin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0