Walking on broken glass

försenad uppdatering från helgen.
bilder från lördagen


medan jag tog min vanliga eftermiddagslur i boa fixade johan en god och mysig middag:)


och så tog han med mig på en golfrunda i kvällssolen..
tror vi var upp på berget den kvällen oxå.

bra kille den där johan, ifall ngn skulle missat det.

på söndagen var det ju morsdag och vi begav oss till enånger för att käka tårta hos farmor.
trevligt och GOTT, sen åkte vi till mormor och där fick vi avnjuta hennes 159 (hon har räknat) olika sorters växter i trädgården, historien om kaj och kaja och glass.

på kvällen badade vi bubbel och hade det trevligt.
det vart alltså en mysig helg trots att vi missade bergön:)



sen följde en konstig vecka.
man måste väl nå botten innan man kan vända upp till ytan igen.

The sun's still shining in the big blue sky
But it don't mean nothing to me.
oh let the rain come down
Let the wind blow through me
I'm living in an empty room
With all the windows smashed


Now everyone of us was made to suffer
Everyone of us is made to weep


har även suttit hos frisören i fem timmar, välbehövligt.
en till trevlig sak var sista buggträningen igår, körde järnet och fick fika efteråt:)

sen kom johan och hämtade mig och vi köpte mörk chilichoklad, cola, öl, granatäpple och melon på hemvägen.
till det bestämde jag att vi skulle se blue lagoon och båda somnade när den nääästan var slut.
vaknade typ halv tre sen på natten och tog hand om varandra tills solen gick upp.


LESS PÅ SKOLAN OCH ANNAN SKIT.
ge mig ledighet och lugn och ro.
ge mig egna val.

Kommentarer
Postat av: LisaAndersson

Hoppas du inte tycker att jag är för på, säg till isf!! Jag hoppas på en mysig fredagskväll imorgon:)

Puss på dig gumman!

2008-05-29 @ 17:54:38
Postat av: karin

men gumman!

om jag tyckte du var för på så skulle jag säga till!

är så glad att du alltid bryr dig och är så go:)

känns skönt att veta att du alltid finns där för mig.. you and me bitch!;)

pusselipuss!

2008-05-29 @ 23:27:36
URL: http://karincollin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0