veckan som gått

johan lagar mat åt oss:)

bilder från veckan

vi fiskade såklart:)
vi fiskade såklart:)

johan var snygg, som alla andra dagar
johan var skitsnygg en dag som alla andra

hårda killar i aulan
hårda grabbar

vi lärde små pojkar att stickas
vi lärde små pojkar att stickas

mor och jag åt god middag hos henne i gävle
mor och jag åt gott

och gick på promenad i det fina området
så gick vi på promenad, fint område

vädret var som vanligt. här är nylle påväg till läro med killar i vården
lurigt väder, som alltid. påväg till läro med killar i vården

johan sov över till tolv och vi fick ta till fula knep för att locka dit honom
johan sov över till tolv och vi fick ta till fula knep för att få honom till skolan

lisa och jag svullade innan buggträningen
lisa och jag svullade innan buggträningen

och såhär mysigt har vi idag:)
och så här mysigt har vi det idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0