Älg é Bra?

Sik på bordet gumman! köm hit å ät, sa ja åt na! å köm gjorde hon! ÄT sa ja, å tryckte in en nystekt liten leksikshane i käftN på na!

Åhh gått! jettegått!

näerå men skämt i sido.. har vare å fiskat sik idag, gick skit bra gjorde de! drog upp en grymt fin liten hane på cirka 1.5 Hg!

Henrik den första! (andra kanske?) fick ju en fin jävla öring han istället i början, en riktigt fin havsöring bara efter några minuter! uppe där alltså, vi värkä!
stormetspö böjde sä å karn skrek.. eh näe!
Erfaren fiskare som han är blev han bara ite smånöjth över den lilla fångsten..'

jaja nog om mitt ûberFiske!

nu ska vi äta fisk!

Många fiskar till dig älskling!

skönnt! Gött!

det blir regnbåge som vem då fångat? jo jag! åsså blir det små pytteminiöringar som gullråttan har fångat! (med pipröst)

det kommer å bli skitgött!

Å + att Storköppra har köpt smögensås till det hela! lillköppa fixer fisk å storköppra köper sås! BRARE!'

Å bilen går ju bra, nä??

tröötttTT woaaahhahhh

Gjorde ett ålderstest på facebook! visade sig att jag va 13.5 år! störigt?!?!?!? undra om det är för allla fjortismeningar jag skriver??? daH

karin blev 46! oväntat?? NÄÄÄÄÄÄÄEEEEEE

Hon gillar ju dansbandsmusik och tycker att alla borde få ha sin egen stil! konstigt att man é mogen då?

nä nu fåre va nog

SKa utfodra hjuwren i möra btw' , Dom skaju ha mat döm å!

tjipp tjopp!

nu äre mat!

FISK FiZK FIIIIZZZZK å SÅS (me läsphjud)

Kommentarer
Postat av: karin

puss på hjärtat!

även om du våldtagit min blogg.

2008-11-09 @ 20:23:55
URL: http://karincollin.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahaha du gjorde min dag johan, 13.5 lät gammalt ändå för dig tyckte ja;P karin 46 haha ja döör, gammkärringen!!

2008-11-10 @ 19:38:21
Postat av: LisaAndersson

det va ja som kommentera nyss å;D

2008-11-10 @ 19:39:26
Postat av: milko

jojojojojojojojojojojojo

2008-11-11 @ 10:20:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0