dan före dopparedan

sitter i datasalen på skolan, kom hit nio och börjar kvart i ett.
dagen har dock inte varit helt misslyckad, har fått en del trevliga pratstunder och möten på min alltför lediga tid.

inatt drömde jag att johan ringde och sa att han skulle kunna komma hem idag.
det kan han inte.
däremot kommer han hem imorn!! en dag mindre att längta ihjäl sig!:D


igår spenderade jag dagen och kvällen med jennifer, mycket trevlans:)

vi pratade skit, åt mina och minis missbildade muffins, shoppade loss för 900 kr med pappas kort på köppra, lagade mat, åt, gjorde efterrätt (tips: bananer stekta i sirap och margarin, äpplen stekta i kanel, honung och margarin, glass och chokladsås;otroligt gott!:O) ÅT, pratade skit, pratade skit och kollade på ugly och desperata hemmafruar!

tack för en trevlig dag sötfis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0