elida hjärtar lucia!

nu har jag dragit årets lucia, det blev en flicka vid namn anna johansson:)

det var så roligt att komma dit och se kandidaterna stå där, spända och förväntansfulla, precis som vi var!
när lucian var utsedd fick jag dela ut blommor och kramar och det var en sann glädje, för jag minns hur glad jag blev!
fick världens flashback när jag hörde glädjetjuten och såg annas chockade min!

önskar att jag fick vara lucia i år med, det var förjävla kul:D
ska vara med och köra iaf, det ska jag göra tills jag är gammal och grå och de tvingar mig att sluta!
tror jag varit med alla år sen den första gången, typ i mellanstadiet.
december funkar inte utan att sjunga luciasånger!

Kommentarer
Postat av: miniköppra!

Glögg, minilussekatter, minipepparkakor, minibob, och minikarin..



Julen är räddad!

2008-11-15 @ 23:45:25
Postat av: karin

jaaa, också storbob/lillköppra/kranförarn/världensbästajohankvick på det!



kommer utan tvekan att bli den bästa julen någonsin:)

2008-11-16 @ 08:43:44
URL: http://karincollin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0