flöt in me heart!

jag har en oäten dubbeldaim.

det säger ganska mycket om hur mycket götta jag har ätit i helgen, är inte ens sugen.
fem tårtor på två dagar, med tillhörande fikabröd!
plus "lördagsgodis" fre-sön.
idag gick vi (sprang) till kiosken på nio min för att hinna köpa godis innan de stängde!
känner hur kärlekshantagen växer på sig;D

det blev ingen dans igår, grannbarna med föräldrar kom över och myste med oss.
"vi" såg filmen Varg och jag sov.

idag har vi firat farsdag, som sig bör och nu är det läge att börja plugga matte inför imorn.
synd att det börjar en bra film om en kvart och jag har fått erbjudande om att skedsova med johan i soffan!

nu ska jag äta min daim!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0