fredagsengelskan

igår kom johan hem.
åkte och mötte honom i sundsvall och fick en happymeal! med en LEKSAK i!
på kvällen var vi på luciacafé, fia och viktor spelade och vi fikade, kollade på gamla bilder och ovann på lotteri.

i min iver att åka och möta johan efter skolan igår glömde jag skolböckerna i där och kunde inte plugga nånting inför migrationsprovet vi hade idag.
skrev iaf trots att jag inte öppnat böckerna en enda gång utanför de få lektionerna jag varit på.
skrev sju sidor iaf, typiskt mig.
tror jag ordbajsade en del men nu har jag ju gjort det iaf..

johan var snäll och skjutsade mig till skolan imorse, sötfisen.


nu sitter jag på sista-lektionen-på-fredagar-vilket-är-två-timmars-engelska-bläääää och vår lärare kom precis.

sen ska jag och johan till anders och hälsa på!:)



Kommentarer
Postat av: mamma

[email protected]



ifall du skulle komma ihåg den där önskisen tillsist...

vill också äta misslyckade muffisar och mysa ..



Kram

2008-11-22 @ 23:20:34
Postat av: karin

haha du ska få den, promise!

det finns muffins kvar åt dig!=)



kraam

2008-11-23 @ 13:15:36
URL: http://karincollin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0