helgen hittills

igår kom johan hem, två timmar tidigare än väntat och jag har nog nästan aldrig varit så glad!
den första kyssen vi utbytte då kommer jag att minnas tills jag dör om inte längre.

när vi kom hem hade vi efterlängtat mys med ungefär 7000 tända ljus och gick sen in och åt middag och hade en myskväll som heter duga med hanna, honken, pappa och hundarna=)

idol vart det ju såklart och lars åkte ut, ifall nån skulle ha missat det.
vet inte om jag tycker bra eller dåligt om det.
vi kollade även på "hålet i väggen" som är mitt nya favoritprogram!:D sjukt kul att se människor ramla!

idag pular johan och pappa med bilen och jag har pluggat matte.
ledsnade och gick över till dom för att fika och ha trevligt, men de hade så brottom ut igen så.

jag hoppas att de kommer hem snart så vi kan åka till min kära kusin som har fyllt 19 år och äta TÅRTAAA.


försöker lura med johan och pappa på dans ikväll.
wish me luck.

Kommentarer
Postat av: Anonym

SKÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅL BAAA

2008-11-08 @ 22:38:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0