höstfiske

en underbar dag med en underbar johan.
jag önskar att jag kunde ta oss tillbaka dit, nu.


snyggingen själv!


johan hade turen att få höstbada lite eftersom jag fastnade med dragen ibland.


och ibland fick han lite större utmaningar! (draget sitter längst uppe i trädet)

trots hans tappra kämpande kastade jag bort fyra drag åt honom.
jag är ju kul att fiska med;)


så jag kände att jag var tvungen att göra rätt för mig! jag kämpade med yxan bla.


och så fixade jag middagen!

fiskrensning


ain't no sunshine when he's gone


SAKNAR DIG!
jag kan känna din värme, din doft, din glädje och ljuset du sprider hos mig.
du finns alltid inom mig.

Kommentarer
Postat av: jennifer

kan tänka mig svingen för att få upp det i trädet^^

2008-11-04 @ 02:01:54
Postat av: karin

jamän duu!

du ska bara veta vilken snärt jag har fått till när jag kastar!

inga problem att svinga upp ett drag upp i trädkronorna!

2008-11-04 @ 13:04:39
URL: http://karincollin.blogg.se/
Postat av: Anonym

näe det är tydligt de >:(



hehe!



Det gör inge gumman!

finns nya på köppra

2008-11-04 @ 18:52:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0