idag är det onsdag. bara onsdag.

jag hade ett trevligt mentorsamtal idag, med en fyndig kvinna vid namn ingelaB.
hon är ju för söt.

sen hämtade joffe mig och vi åkte ner på stan och shoppade.
hämtade även grejer vi glömt på förfesten i lördags, det blev en KÄR återträff med min ipod!

till sist käkade vi en romantisk middag på skutan och pratade skit.
mkt schönt.


idag har jag haft torsdag.
det betydde att johan skulle få äta mig imorn.
nu blir det ju inte riktigt så, utan jag får klara mig en dag till.


ikväll ville jag springa, men det var för halt. Hittar inte mina broddar heller.
MEN som tur är så är min yogaDVD klar!
HHIIIHI
och SÅ ÄRE BONDEN PÅ TEVEN!
sen blire spikis med ljus och julmusik och sen godnatt utan att jag gjort något skolarbete alls.
som vanligt.

love it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0