nöjd och stressad elida

vi har julpyntat här på op:)

idag fick jag tillbaka mitt migrationsprov, fick vg vilket jag är väldigt nöjd med, med tanke på att jag inte pluggat över huvud taget på det.
fick även tillbaka en inlämning, "en människa som påverkat mig" som jag fått vg+ på och en kommentar som löd;

"-karin, bra att du kommit till insikt om att du oxå har ett värde och inte ska behöva acceptera att bli nedtryckt.
du är värd paradis!"
det tycker jag var gulligt.

det är ju kul att det går bra i skolan nån gång.

är fruktansvärt stressad nu.
jävla skola.

vill bara ha jullov!
det sjuka är att jag är stressad över att det snart är 7de januari och skola igen, innan vi ens fått lov!

Kommentarer
Postat av: jennifer

ANDAS! ta de luugnt! :)

2008-11-29 @ 02:43:47
URL: http://moveyourfeet.blogg.se/
Postat av: Anonym

tack jennifer, det hjälpte verkligen;)

jag ska njuta av december.

så det så!

ljuspartyn kan ju ha lugnande effekt;D

2008-11-29 @ 17:42:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0