pulsfabriken, at last

idag fick pulsfabriken ett kärt återseende när min rumpa skumpade in!
mitt kort går ju ut snart, så då måste jag passa på att svetta ner alla maskiner ordentligt först.
(min hälsa spelar inte in, nej)

en helt otrolig sak som hände där idag var att jag kom överens med pilatesbollarna!
har tränat där i nästan ett år och aldrig känt nåt behov av en sån, de är ju bara vingliga liksom.
men inte idag minsan!

jag beundrar äldre människor som knappt tar sig uppför trappan från omklädningsrummet, men ändå är på gymet och kämpar som galningar :)


då var man igång igen då!
nu blire bara apelsiner!
HÄÄÄ

Kommentarer
Postat av: köppra

rumpaaaaa

2008-11-19 @ 19:02:57
Postat av: Anonym

2008-11-19 @ 19:08:23
Postat av: karin

ROMPAAaaAAAAAAaAAAAA

2008-11-20 @ 11:06:35
URL: http://karincollin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0