studiebesök

idag tog jag mig med lokaltrafiken från enånger till hudiksvall, hoppade av på busstationen och gick till skutan.
där blev jag bjuden på te och lite skitprat.
sen satte jag och min flock oss på tåget mot gävle och klev av i söderhamn för att byta till buss.
jag deltog i en lek vid namn tidningsleken och fick ur mig en del agressioner.
sen steg vi av och tog en liten promenad till en bygnad med skylten "migrationsverket" över dörren.
vi gick in och satte oss i en sal och jag blev ännu en gång bjuden på fika, den här gången var det mackor med ost och gurka på och te.
sen väntade en lång föreläsning om verket, mkt intressant.
när den var slut gick jag och några ur flocken till en pizzeria och beställde diverse rätter.
till mitt förtret fick jag in min mat sist.
den var dessutom kall, alldeles för dyr och inte speciellt välsmaklig.
jag fick hasta i mig maten och sen fick vi skynda iväg till tågstationen igen för att transportera oss hemåt.


Kommentarer
Postat av: jennifer

tidningsleken? den lät ju intressant! :D

2008-11-06 @ 17:07:04
Postat av: karin

haha!

den handlar bara om att slå varandra.

en kanonlek alltså!

2008-11-06 @ 18:07:42
URL: http://karincollin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0