uppsala, sweden

nu är jag hos mor i gävle, svängde in här påväg från uppsala.

vi åkte ner till elin igår, hanna, honken, pappa och jag och mamma åke dit från gävle.
först gick vi på attras 30års show, otroligt bra! de är så himla begåvade och underhållande! kul att se ett storband, det gör man inte så ofta.
sen hade vi bokat bord på vad som skulle visa sig vara den bästa resturang jag varit på.
ALLT var bra! hittade ingenting att klaga på!
tror den hette tzatziki och ligger vid fyrisån i uppsala.

idag har vi sprungit på stan och ätit och ätit och ätit.
har köpt massa julgrejer och sånt!
har även sett åsnor och shirehästar och jag vill ha både och.
nu vill jag ha johan.
hittade en mysig fairtrade-affär och köpte en indianskiva av mina favoritindianer som spelade i uppsala idag.


imorn blir det julskyltning och julstök!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0