en måndag

igår åkte johan ifrån mig tio i sex. han höll på att missa bussen, för det var kallt ute och vi badade bubbel.
sen grät jag.

klockan halv tio liftade jag med fredrik och emma till stan och sov i idenor, MED JOHAN. hjärtat.
vi spelade kort i sängen.

idag har det hänt mkt på skolan, först kom jag hit och så hade vi ingen lärare.
det löste sig som TUR var och sen har vi jobbat hårt hela dagen, förutom när det blev brandövning och vi fick stå ute och fryyyyysa.

nu ska jag till pulsfabriken.
=)

Kommentarer
Postat av: mamma

..och kan du tänka dej..tomten har skickat e-post! han har inte fått nån önskelista från mina barn säger han.." va, inte från Karin-Elida heller ??" sa jag, " "Hon brukar skriva sjuttifem stycken före första advent, låååånga listor i excell" Har tomten blivit senil?

Ringer dej sen ja tränat i kväll.



kram,kram kram

2008-11-25 @ 14:58:17
Postat av: karin

tomten är senil!

rädda julen!

2008-11-26 @ 11:43:14
URL: http://karincollin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0