ett måttligt överdrivet inlägg

idag var skolan helt okej.


när jag sen stod och väntade på bussen kom det en som det stod "ej i trafik" på, varpå jag inte hoppade på.
när bussen började rulla vidare såg jag att en tjej från enånger vinkade och mimade till mig inne i bussen och jag fattar att det ändå är min buss.

hehe

jag sprang ikapp bussen och sprang längs med den typ som på film och bankade som fan på dörren tills chauffören stannade.
sen klev jag på, antagligen med ett väldigt upproriskt ansiktsuttryck och utbrister;
-det står "EJ I TRAFIK" på bussen!

sen satte jag mig lugnt och stilla och njöt av färden.

nu sitter jag här och knaprar cashew tills jag kommer på något vettigare att göra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0