fyllesjukmyssöndag

jaha då var helgen snart över=(


igår var vi till farmor och farfar i ett par timmar och fikade farmor-fika!

jag lyckades även somna på spikmattan igen och den här gången sov jag sött i nästan en timme.
kändes som mattan satt kvar i ryggen när jag reste mig upp!

rätt sent kom vi på att vi skulle festa och åkte till iggesund på förfest hos kim och kalle.
det blev en riktigt trevlig kväll som slutade på stadt.

idag har vi legat fylle-sjuka och kollat på film och ätit godis och johan har hjälpt mig att plugga matte.
nu blir det bubbelbadsmys!=)


Kommentarer
Postat av: jennifer

såå ni åkte på fest =) o inte besökte mig på august! busar ;) vill du träna denna vecka? vad? :D



puss sötnöt

2008-10-06 @ 11:30:27
Postat av: karin

nää, vi hamnade på stadt!

jag är ju sjuk som sagt=(



pusssssiii!!

2008-10-08 @ 14:54:43
URL: http://karincollin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0