svamp och sånt

har vart på spinning med jennie, inte lite svettigt!
men kul!
sen somnade jag på bussen hem och nu vill johan släpa med mig ut och plocka svamp!
utan att ens sova en stund innan! ;)

igår bakade vi och skitgott blev det! avnjuter en liten cookie för tillfället!

johan sliter med min far om dagarna, vilket jag tror båda trivs med.
känns bra att han har något att göra när jag är i skolan med.

EN SAK JAG STÖR MIG PÅ ÄR ATT VISSA MÄNNISKOR TYCKER SIG VARA SÅNA SOM ENBART GÅR IGENOM DÖRRAR NÄR ANDRA HÅLLER UPP DEM OCH ALDRIG TVÄRT OM.


nej nu blir det väl en sväng ut i skogen, för vi ska bli svampexperter.
det är ju så gott på macka!






Kommentarer
Postat av: mamma

Härligt att ni plockar svamp! Och ja, det är sååå gott! Finns lite i frysen i Enånger efter helgen....bara så ni vet..

Dörrsmitarna .. Kan också bero på att man syns mindre om man smiter ut när nån annan öppnat än om man själv håller upp den? Eller att man gått in i en svängdörr och har svårt hitta ut. Eller att man inte hittar rätt dörr. Och heller väljer bakdörren. Livsstrateger eller gratisåkare, ibland beror det på vems perspektivet är. Eller?

Kram

2008-10-21 @ 21:45:32
Postat av: karin

nu ska inte du vara så djup när jag bara spontanhatar bromanbrudar!

;)

2008-10-23 @ 15:34:34
URL: http://karincollin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0