puss och kram och pill i stjärten

idag är det fredag och snart har mitt lov blåst iväg med vinden.
fan vilket väder det är!
snöstorm!
och jag gillar det!

i onsdags kom vi hem från gävle och johan åkte till sin bror och lekte och jag på body jam med jennifer! det är typ dansträning.
det var svårt men kul!

sen träffade vi lisa och louise och gick på bio, high school musical 3..
klart sevärd!

i går, torsdag, var jag och johan och käkade på skutan, bankok kajen var nämligen stängd!
sen åkte vi till broder Hans som satt och spelade brädspel med sig själv och lånade tre harry potter-filmer.

vi har sett ettan och tvåan i övik och nu såg vi trean igår hemma hos johan, fyran igår kväll här hemma med far och femman idag:D
HARRY POTTER FOR LIFE!


ikväll ska vi kanske bada.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0