biblioteks-blogginlägg

jag har ett nytt beroende; turkisk yoghurt med blåbär och hallon i! MUMMA

nu sitter jag på biblioteket i stan och fördriver tid.
ska på YOGA ikväll!!

har varit på föreläsning på folkets hus och sen tog jag med mig gratisfrukt (tre bananer och två mandariner) och satte mig här och läste.

yogan börjar kl 18, tre timmar kvar!
har redan gått på stan med theo, pen och johanna och det räckte för att bli less på affärer.
har ändå inga pengar.

inatt ska lisafisa sova hos mig!
mysigt.

Kommentarer
Postat av: jennifer

var yogan kul?? =)

2008-09-25 @ 20:22:16
Postat av: karin

skitkul!!!

PUSS!

2008-09-25 @ 22:56:32
URL: http://karincollin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0