carola väntar

igår, tisdag, kom johan hem och vi gick direkt från bussen till skutan och fikade och sen for jag och dansade i nor.


sista dansen för säsongen och det var nog sommarens bästa dans för mig, iaf där.
ruset i kroppen efter en danskväll var tillbaka och jag var smått lyrisk på hemvägen och resten av tiden fram till nu oxå för den delen.
känns bra inför maran.

idag sov jag över rejält, oväntat?
johan klev upp strax efter sju och stack iväg till golfbanan och jag tänkte dra mig en stund och kliva upp sen.
vaknade tio och sen spenderade jag till stor del resten av dagen hos johan i ryggläge.

vi åkte och köpte godis (åt honom) och käkade glass oxå och jag var nära att få åka takbox hem.
det får bli ngn annan gång:)

åkte till enånger frammåt kvällen när han skulle på spelkväll och nu har jag och far sett idol och modevisning och nu jäklar ska jag ut och springa i mörkret, med carola som sällskap.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0