marknan i glada hudik

i helgen var det maknad i glada hudik och jag var där inte mindre än ALLA dagar.
köpte tolv par strumpor och massvis med godis, som sig bör.

i fredags gick jag med jennifer och johan och åkte en hänga-upp-och-ner-karusell, kommer aldrig att hända igen.
skrek och stirrade blint på johan hela färden.

i lördags var johan och jag in själva en sväng, gick från idenor, hälsade på kicki och fredrik, gick på marknan, käkade i stan och gick tillbaka till idenor och hade myskväll.

idag hade vi mysmorgon till kl två och sen gick jag, johan och syster en sväng och vi träffade kicki, fredrik och moa med. åkte virvelvinden med kicki och johan men den har blivit värdelös i takt med att jag blivit äldre verkar det som.

i lödags var det meningen att jag skulle gå på krogen, bockarna och se engmans, men johan och jag hade hemmakväll ist.

känns som vi kollat på tv, gått på marknan och gått promenader hela helgen.
och det är ju inte fel!

johan åkte nu, tjugo i åtta med ybuss och det är lika jävla tråkigt att säga hejdå varje gång.

har nu gått en världslång promenad i det vackra vädret och luktat på hösten i enånger.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0