tips för par på distans!

när jag ätit somnade jag som en stock på TVsoffan!
vaknade av att bror skrattade högt åt AFV =) det var ovanligt roligt idag!

och såhär roligt hade vi i skolan:


   


inatt gjorde jag och johan något mysigt!
vi la inte på igårkväll, utan lät samtalet fortsätta efter vi sagt godnatt.
bästa idén på länge!
kändes nääästan som att han låg bredvid mig=) kunde höra när han vände sig i sängen och hade sina söta ljud för sig.
kl tre vaknade jag av att han pratade med mig, sen somnade vi om igen.
verkligen att rekomendera när man saknar varandra!
har man halebop så kostar det ju inget, sen är det på med högtalarn bara!








Kommentarer
Postat av: bob

mm, det va mys! klipp dig svarthårigt tycker jag

2008-09-30 @ 19:23:41
Postat av: karin

haha jaaa hjärtat, jag kanske "klipper mig svarthårig"!

2008-09-30 @ 19:27:00
URL: http://karincollin.blogg.se/
Postat av: jennifer

o jag tycker du ska färga dig lugg! ;)

2008-09-30 @ 21:35:01
Postat av: jennifer

snyggaste pussmunsbilden!! stort plus för brillsen med! :D

2008-09-30 @ 21:36:22
Postat av: karin

ja, jag fick lite separationsångest när jag skulle skiljas från mina fina brillor!



och ja, det kanske faktiskt blir att jag "färgar mig en lugg"!:D

2008-09-30 @ 22:46:06
URL: http://karincollin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0