hej blogg, har vi hälsat?

det är ju jävligt tråkigt att blogga faktiskt=)


idag är det näst sista dan på min praktik.
köpte en fin blomgrupp som jag ställt i fikarummet så att de inte ska glömma mig i första taget!

trivs här, vill inte tillbaka till skolan.

senaste dagarna har jag haft lite ångest.
jag är samtidigt glad i kroppen nu när våren kommer, men det blir ju så himla mkt man vill göra då!
jag hinner inte med allt jag vill och då blir jag stressad.
vilket jävla I-landsproblem.
men det är inte bara det.
nu till veckan kommer skolarbete och planering inför studenten.
plus att johan och jag ska ha fest sista april och jag försöker hinna med att träna.
och vara lite lagom mkt hemmafru.
och så är man inte direkt rik när man flyttat hemifrån har jag märkt.
och så har vi bytt preventivmetod.
bara det!

herregud vad det är synd om mig.
i slutet på maj drar jag och brudarna till turkiet liksom=)

det bästa livet kan ge har jag iaf och det är den underbaraste familjen och johan kvick=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0