det är kul att åka skoter

idag har jag och johan, elin och olle och emma och fredrik åkt skoter.
skoter, skoter med släde och skoter med snowracer.

när de andra tröttnat och gått in åkte johan och jag vidare och turades om att dra varandra på snowracer.
det är så sjukt KUL!
abbe förstod vad han missade när han fick stå på sidan och kolla på, så han placerade sina 45 kg mellan mig och styret och åkte med en sväng.

den som säger att dildon är guds bästa leksak till kvinnan har inte kört en snöskoter!


"-det är kul att åka skoter 80 knyck i timmen
det är kul att åka SKITFORT
utan hjälm! "

Kommentarer
Postat av: jennifer

hahaha!! "guds bästa leksak"... jag håller med! ;P

2009-02-01 @ 23:56:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0