efter-dans-blogg

jag har ett överdrivet endorfinpåslag efter att ha kramats i takt till musik i 6 timmar=)
det är svårt att sova då.
inget får lyckohormonerna att rusa runt så mycket som en bra danskväll.
närhet, musik, glädje, träning, underbara människor, fika och myyys.
kramar, kramar, kramar.
jag behövde det nu.

en sak som slår tillbaka nu när jag börjar bli trött är att vi åkte förbi en olycka med dödlig utgång på vägen till sundsvall, där dansen var.
det är så nära, så lätt.
ett människoliv är släckt.
till vilken mening?
finns det en mening?
anhöriga kommer att nås och slås till backen av beskedet.
jag vill tro att det finns en mening.

jag har en hel del psykiatri att göra imorn, så det är bäst att jag försöker sova nu.
jag måste hämta minibob ute på mitt rum, för jag tänker sova inne i natt, utan spöken.
jag behöver sova ordentligt.
imorn ska jag träna yoga, ligga på spikis, läsa dinas bok och ge mig själv huvudmassage med min head massager!
mums.

nattinatt

Kommentarer
Postat av: bob

hedd massadgeeear

2009-02-22 @ 10:27:02
Postat av: karin

HÄDD MASSADJÄÄÄÄER

2009-02-22 @ 16:18:03
URL: http://karincollin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0