jag är Dina

för länge sen såg jag en film som heter "jag är dina".
den är lika bra som den är gripande och tragisk.

nu har jag kommit på att filmen är baserad på en bok som heter "Dinas bok".
den har jag precis varit på biblioteket och lånat!

vi ska läsa en bok i psykiatrin och då Dina inte är frisk så passar den här boken bra.
jobbigt att den är 500 sidor lång och ska vara utläst nån gång i februari bara.
men det gick ju med harry potter, så varför skulle jag inte greja det med Dina!?
hähä



hade världens underbaraste morgon, men nånstans när jag klivit av bussen i stan blev det en dålig dag.



Kommentarer
Postat av: Lisafisa

Tur att du inte följde med mig hem i fredags då, då hade du missat johan:P

Meen gumman (med tanke på det sista du skrev i inlägget ovanför) peppa inför det sista nu!! Ja vill träffa dig förresten! Eller jag vill umgås med dig rättare sagt, prata skit och mysa:)

2009-02-03 @ 18:17:19
Postat av: karin

klart vi ska umgosas någon dag lisafisa:)

puss på dig

2009-02-05 @ 09:33:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0