jag är karin, som bör plugga lite

ígår kom jag hem från övik.
det gick helt okej att skiljas från johan den här gången, trots att det är lååång tid tills vi ses nästa gång.
det blir ungefär 10 dagar tills vi ses igen, vilket nog är rekord för oss!

känner dock att jag behöver struktur på vardagen nu, precis som jag behövde komma bort från allt det förut.
nu är jag redo att slåss igen.
just nu sitter jag i datasalen på broman och det är tänkt att jag ska plugga som en gris.



Jag är Dina som flyter. Huvudet rör sig ensamt ut i rummet. Väggar och tak öppnar sig. Himlen är en väldig, mörk tavla av sammet och krossat glas. Som jag flyter i. Jag vill! Jag vill inte!

300 sidor av 500.
på måndag ska jag ha nått 500 och analyserat dinas psykoser.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0