rubrik

jag och pappa har bytt gardiner och satt upp nya lampor.
det blev sketabra.
vi har även testat en ny sele på abbe (hunden) och det är nog bland det roligaste jag vet.
helt plötsligt förvandlas han till en hundstaty!
han kan inte röra sig alls, inte ens på svansen som går i ett annars!
stackarn.

jag köpte en ny klocka för inte så länge sen.
jag var jättenöjd och älskade den över allt annat. (-nej, men jag tyckte den var jättefin faktiskt.)
det tråkiga med den historien är att jag gjorde sönder glaset på den samma dag som jag köpt den.
det var inte så stor skada och jag fortsatte använda klockan ändå.
imorse tappade jag den i klinkergolvet med glaset före och den blev smått oanvändbar.
jag hade såklart ingen försäkring på den eller nåt sånt så jag fick helt enkelt köpa mig en ny idag=)
EN LIKADAN OCH JAG SKA ALDRIG FÖRSTÖRA DEN!


nu ser jag fram emot en kväll med jävligt mycket harmoni!

nu kom syster hem.
jag ska tvinga henne att åka och köpa godis med mig!



puss

Kommentarer
Postat av: bob

vilken fin bild,



jäklar vilket kort hår jag har

2009-02-22 @ 21:25:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0