rubrik

jag känner mig väldigt hälsosam nu för tiden, trots att jag äter godis nästan varje dag!
jag känner mig stark i kroppen:)
jag kanske börjar hitta lite balans tillslut.
och så har jag hittat tillbaka till elidan tillräckligt mycket för att gå osminkad utan att bry mig.
hej själ, trevligt att se dig.

på min studentbal
ska peter siepen vara konfrensier.
det blir nog helt okej!
fast nu har jag fått reda på att han bad min systers kompis att ta av sig tröjan på krogen?
men det räcker inte för att stoppa min avgudan!

nu är klockan tio i elva och jag ska sova elva har jag tänkt.
innan dess ska jag duscha, ligga på spikis i en timme och prata med johan, vilket också brukar ta någon timme.
och så ska jag plugga psykiatri i ungefär sju år eftersom jag har prov imorn, vilket jag inte öppnat böckerna för än.

idag har jag sett kalla falla två gånger och victoria och daniel försvara sin kärlek inför hela världen.
sorgligt.
och så har jag kommit fram till att min katt har en rad psykiska sjukdomar efter traumat då vi tog honom från sin mamma för tidigt!
vad vet man.

godnatt




Kommentarer
Postat av: Filippa

Ja eller hur, vi är bäst helt enkelt. Synd att det är slut på dom dagarna nu! :(

2009-02-25 @ 10:55:16
URL: http://filippalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0