en ovanligt bra onsdag

igår, onsdag gick jag en sväng på stan efter psykiatrin.
tyckte inte jag köpte nånting, men när jag kom hem hade jag gjort av med 800.
så gick det för elida med att spara pengar!
en gång i tiden älskade jag att köpa kläder och gjorde av med alla mina pengar på "utsmyckning" typ kläder, smink, smycken osv.
nu tycker jag att det är SKITTRÅKIGT!
ombonat vs gina 10-0
=)

för övrigt skrev jag första psykiatrprovet igår, kändes som att jag skrev för mycket på varenda fråga.
frågorna täckte liksom inte allt vi lärt oss så gunna har en jobbig rättning framför sig.
det kom även en MAN från tian och berättade om deras missbruksprogram.
jävlar vilken MAN!

när psykiatrin och shoppingen var färdig gjorde jag ett svettigt besök på pulsfabriken och sen kom johan och hämtade mig.
han hade varit hos mark och spelat snooker och hade med sig teckningar vi fått av barnen.
då blev jag glad i magen!
vi köpte med oss kinamat hem och sen hade vi en mysig kväll med god mat, lagom mycket choklad och chips och skumbad.

igår var en bra dag, hoppas denna dag kan mäta sig med den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0