heeeeelg, tillslut

igår var det fredag och jag slet hela förmiddagen med ett nationellt prov från helvetet.
sen gick jag och tränade och fick ur mig all frustration! då är träning som bäst.

efter jag tränat kom johan in till stan och bjöd mig på en jambomacka
, sen åkte vi till hans bror med familj och hälsade på.
de har världens sötaste lilla pojke med det underbaraste leendet:)

idag har johan varit och hämtat mörtar från mörtstugan, för vi ska angla imorn, så nu bor det 45 mörtar i mitt sovrum:)

jag, broder och hans flicka har varit ute på tur med hästen.
vi har haft hästar sen för alltid och när vi var små ramlade min bror av och blev släpad efter en av våra busar, sen dess har han vägrat att sitta upp på en häst igen.
jag har bara väntat på att en flicka skulle få upp honom på hästryggen=)


ikväll ska vi laga finmiddag och pimpla vin med ovan nämnt par och sen ska vi ta oss in till stan och se valkyria på bio.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0