en ovanligt bra torsdag

torsdag vs onsdag 1-1
idag har oxå varit en bra dag.

har bara en lektion på torsdagar, slutar halv tio.
sen kom dock ett litet minus då pulsfabriken inte öppnat än och jag var inställd på träning, men det vägdes upp med att jag kom hem i tid till att få sniffa på johan när han luktade sovig och var varm och gosig!

vi myste ett tag, sen åkte han iväg och jobbade lite med pappa
och jag soooooov i flera timmar.
även att jag fick för mig att äta yoghurt i sängen och somnade ifrån det.
gissa om jag vaknade med yoghurt fulla sängen?:)
precis när jag sovit lagom länge kom johan och hämtade mig och vi åkte till älvsbyhuset och tränade.
det är lämpligt att ha ett eget litet skrutt-gym när bajsfabriken inte vill släppa in mig.

efter det åt vi burgare, pytt i panna och köttbullar (ja, vi var hungriga) och sen har vi kikat på hockey med far.
johan har satsat pengar på ryssland. Kan man egentligen göra så?
nu har jag har lämnat karlarna åt sitt öldrickande och chipsätande och flytt in hit, för jag tänker lägga mig och läsa Dinas bok, som är kanooon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0