freud var en kåt jävel

idag hade jag första lektionen i psykiatri, vilket känns som en väldigt bra inriktning!
jävlar vad intressant det är!
psykologin var en hundradel av det här känns det som.

nu sitter jag kvar på skolan frivilligt och skriver en överlång uppsats om freud, eriksson och mahler och deras utvecklingsteorier.

citat:
-men freud är ju så jävla kåt han!
/anna lurreburre


satt nyss och pratade länge med en tjej i min klass, vars hus brann ner några månader före vårat.
sjukt att vi inte pratat om det under hela den här tiden.
det är liksom inte så många som verkligen förstår.
det var hundra gånger jobbigare känslomässigt men hundra gånger LÄTTARE att prata med henne än nån annan om det.

nej nu kallar freud på min uppmärksamhet!

Kommentarer
Postat av: Anna

kändes det inte jobbigt att sitta ensam i datsalen bland alla freud-teorier du skrev om? jag menar, han är ju som han är.....

2009-01-21 @ 18:35:09
Postat av: karin

jo fyfan.

jag satt och väntade på att alla hans lustkänslor skulle svämma över och att han skulle hoppa ut ur datorn och slicka mig i örat eller nåt:O



2009-01-21 @ 20:04:35
URL: http://karincollin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0