glädje och sorg

rennie mirro.

här sitter jag och spontankikar lite på youtube och ramlar in på körslaget eftersom jag missade hannas gabriellas sång.
därifrån kommer jag till så ska det låta och där dyker min kära rennie upp, med min favorit-I'm-rennie-and-i-should-rule-the-world-låt.

jag kommer på mig själv med att sitta och dumflina och känna en sån total lycka av att se framträdandet och sen chockar jag mig själv ännu mer med att fälla en lagom mängd glädjetårar.

jag blir bara blödigare och mer känslosam ju äldre jag blir!
jag minns för x antal år sen när jag satt på golvet en meter från TVn i vardagsrummet och grät till black beauty =' )
på tal om filmer så vet jag en jag inte kommer att se från början till slut någonsin och det är aurore.


musik och dans är magi.
ibland undrar jag om det kan finnas människor som inte har lika stark relation till musik som jag och många andra, eller om de bara inte uptäckt det.
det skänker mig så mkt glädje och lockar fram känslor som gömmer sig annars.

mm jag "gör skolarbete"

Kommentarer
Postat av: Trolinsjohan

"lockar fram känslor som gömmer sig annars" WORD on that one min vän! :-)

2009-01-13 @ 23:35:54
URL: http://www.johantrolin.se
Postat av: karin

:)

du känner iaf lika som mig för musiken, det vet jag!

2009-01-14 @ 14:33:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0