johan, min johan

ååh jag fick en dag till med johan, han åker på tisdag!
ikväll har vi haft spakväll, mkt mysigt och nu är vi så rena att vi nästan kan smeeeka på varandra!

i övrigt var vi och badade i fredags i söderhamn och lekte våra små rumpor av oss och igår var vi och åkte långfärdsskridskor på havet med far och göran.

det är lyx att få spendera så mkt tid med johan.
kommer att bli sjukt tomt utan honom på veckorna nu men jag tänker åka till övik så fort jag får chansen.
punkt.

just ja!
vi vickade mörtstugan idag och fick inte mindre än 26 mörtar!
det tar sig!

det känns som att jag mötte johan för en vecka sen, men som att vi varit tillsammans i tre-fyra år.
i verkligheten är det nio månader idag:)

nu ska vi se på film

Kommentarer
Postat av: mia

grattis då karin! ;)

2009-01-12 @ 21:59:43
URL: http://mariahjohansson.blogg.se/
Postat av: karin

men tack misefisen:)

2009-01-13 @ 13:05:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0