min onsdag, den när jag var hemma från skolan på eget bevåg

eftersom jag inte har någon lust att ta tag i skolarbetet så skriver jag ett fjärde inlägg.

tänkte berätta om min onsdag som jag spenderade HEMMA och INTE i skolan, vilket för övrigt är mitt eget val som enbart påverkar MIN skolgång.

jag och johan sov och sov och sov.
sen tog jag en långpromenad i solen.
sen kom jennifer och myste med oss och fick bla spö i couronne.
jag fick världens finaste fördelsedagspresent av jennifer.
sen beställde vi en megapizza från poles, halva kebab, halva kyckling.
den där pole kan han.
sen somnade jag till heroes i johans knä.

en väldigt bra onsdag, jag är så GLAD att jag stannade hemma!


jag har ett överintresse för den andliga världen och har bestämt mig för att gå till ett medium.
mer om det en annan gång!

Kommentarer
Postat av: jennifer

du kan ge dig på att jag ska ha en revansch i couronne! ;P

2009-01-09 @ 19:36:38
URL: http://moveyourfeet.blogg.se/
Postat av: mamma

Hej gumman. Så glad att du har Johan och Jennifer och alla andra som betyder så mkt för dej. Var rädda om dem! Försök stå ut me skolan, de e så lite kvar..fast ja förstår du stannade hemma med J och myste när han snart åker tebax.

Tror ja ska skaffa ett couronne ja me - så ni kommer hit lite oftare, miss you



Kram

2009-01-09 @ 22:15:37
Postat av: karin

självklart bjuder jag på en revansch! man är väl sportslig av sig;)



och mamma du behöver inget couronnespel, jag kommer ner iaf:)



2009-01-11 @ 15:51:58
URL: http://karincollin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0