rubrik

igår gav jag en okänd kvinna på stan en femma för hon höll på att svimma av kaffe!?
jag är oooooh så godhjärtad.

sen la jag pengar på mig själv och köpte en skitsöt klänning och en lila tröja som jag nog mest köpte för att den var på rean och lila.


denna dagen har jag två listor att snegla på en gång var femte minut och det är dagens kom-ihåg och packlistan.
och så är det lag på att lägga till eller ändra något varje gång.

det är så bra med listor, man känner sig ju så mycket lugnare när man slipper tänka på vad man ska komma ihåg!
nej, jag är nog inte mogen för det här med listor.



idag har fredrik och fredrik gjort en målning av mig om ett antal år.
tydligen ska jag servera på dackås och bli väldigt tjock =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0