skolblogg från OP-datasalen

nu har jag och grabbarna redovisat projektet och det gick braaaaa:)
i övrigt kom jag hit kvart i nio och gjorde ingenting förrän elva. Som vanligt.
men å andra sidan vare burgare till lunch idag!

nu har jag precis pratat med syv och jwan om matten.
jag ska försöka lite till.


sov inte bra alls i natt.
sängen är för stor och kall för bara mig och minibob.

det enda jag har gått och tänkt på sen igår morse är vad jag ska packa imornkväll.
hur sunt är det?
det är iaf skönt att ha något att sikta på så man överlever skolveckorna!


johan får alltid saker att kännas bättre när det inte rullar så bra.
han läker mig, jag är hel med honom.

en annan människa som får mig att må bra är joffelina och snart kommer hon och hämtar mig.
vi ska kika på stan och sen åka till mig och påbörja vår spurt genom drQuinn-boxen.

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Du får mig att må bra Karin. Tänk dig, armarna i vädret-bamseflin-skaka stjärten-glad. mm så äre! :)

2009-01-15 @ 00:18:21
URL: http://moveyourfeet.blogg.se/
Postat av: karin

haha men puss på dig gojänta!

2009-01-15 @ 10:07:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0