helgen

gillert

i torsdags kom johan hem.

jag väntade och väntade och väntade och blev helt slut av alla nålar i röven så tillslut hade jag somnat när han väl kom hem.

i fredags tänkte vi gå på bio, men när johan väl kom in till mig i stan var vi lite osuga, så vi struntade i det!
någonting jag däremot var sugen på var mat, så min gentleman bjöd mig på käk på "resturang ming" som jag för övrigt inte hade en aning om att det hette.
för mig kommer det alltid att heta KINA!

när vi klev utanför dörren och skulle åka hem var det så nära till kioskpiraten att vi blev tvungna att köpa godis.
sen åkte vi hem och hade myskväll med far.

i lördags fyllde johans syster år och vi var bjudna på tårta.
ni kan ju gissa om vi åkte dit eller inte?;)

på kvällen var vi bjudna på fest hos sofisa i enånger, vilket visade sig bli mycket trevligt:)
när förfest övergick till utgång blev det johan&karin och vi röjde gärnet.
jag tror inte att vi kan ha tråkigt ihop om vi så försöker.

vi drog nåra härliga 80-tals mooooves på august, buggade sönder på folkan, fick (nästan) en varsin autograf av basisten eller nåt i highlights och avslutade kvällen med ett nästan 1 km långt snöbollskrig i språngmarsch som slutade i blodbad.

i söndags hade vi en äkta dagen-efter-dag.
MEN det var under dan det.
på kvällen gick vi ut och lekte i snön!
huuur kul som helst, man känner sig som ett barn igen!

bland annat gjorde vi enångers överlägset snyggaste snögubbe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0