rubrik

JOHAN KOM HEM IGÅR!
mitt i min misär kom han hem som en överraskning med en geisha-ask och leendet som färgar min själ.
det startade en flod av tårar, modell större.

idag har vi kollat på heroes och åkt längdskidor.
sen kom fredrik och emma hem och vi blev tvungna att äta tårta, då min kära broder fyller 24 år idag:)
en del couronne har det också blivit och ace ventura.

nu ska vi äta lite gott!
hela familjen är hemma, plus alla respektive:10 pers och nyss satt näst intill alla här med mig i sängen och youtubade.
hittade en hel del sjuuukt roliga klipp!
TUBEN<3

ikväll är det fullt möjligt att v åker till delsbo och kikar på backarna.
om johan blir full först förstås.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0