mittinattenyrerier

klockan är halv tre och jag är klarvaken.
la mig på spikmattan runt halv åtta och sen tvärslocknade jag såklart.
fick lite ångest när jag vaknade, kändes som jag missat massa grejer jag skulle gjort ikväll.

och gissa vad elida gör då?
jo jag flyger upp ur sängen och börjar tvätta kläder.
jag ringde även johan, eftersom den största missen var att somna ifrån vårt dagliga godnattsamtal.
han brukar alltid stänga av mobilen innan han somnar, så jag blev rätt chockad när han svarade.

ska försöka återge samtalet, för er som vill anteckna.

-mmjaheejdetärjohan?
-heeej!
-fårja fortsättasova?
-hahahahahhaha
ja, du ska få fortsätta sova
-mm
(påväg att lägga på)
-haha men du har du mobilen på?
-ja du hade ju somnat!
-va? hade jag somnat, jaha okej!
hahahahha
du, förlåt för att jag väckte dig, tänkte bara testa ringa, trodde inte du skulle svara!
-mm
fårja sovanu?
-jaa!
-sov gott älskerdej
-älskar dig, pusspuss
-hejdå
-hej

tänk att nån kan vara så söt när de ger en stordissen!
det var nog vårt bästa godnattsamtal någonsin.


även att jag fått virus på den andra datorn.
förlåt till alla som kanske fått det av mig(A)

även att jag har haft ett gymkort i en månad, bara det att pappa glömt bort att berätta att han köpt det åt mig!
-duu, skulle du kunna sponsra mig med ett gymkort, har sån träningsabstinens!
-men du fick ju ett i julklapp!
-va?
näääää
-joo
-men du har ju inte sagt nåt!
-näää jag glömde kanske det... hehe

det var ju tur att jag upptäckte det nu och inte senare iaf!

även att det är 52 dagar tills johan flyttar hem igen!
för er som inte visste det och (förstås) är vansinnigt nyfikna på mitt liv, så har vi planer på att flytta ihop i ett älvsbyhus i sätra i enånger och jag blir mer och mer säker på att jag vill.
det finns några saker som väger emot, men det finns många som väger för oxå!
och de som väger för är tyngre och betyder mer än skitsakerna som väger emot.

även att det är dags att avsluta detta skriveri och göra något vettigare.


nattinuffsan!

Kommentarer
Postat av: Lisafisa

Jaa men du ska se att vi kan tända till i gymmet igen, sen måste vi såklart prova på ett och annat pass också!:)

Jag tycker ni ska bli sambos, för då kan ja komma och bli bjuden på johans underbara kladdkaka när ni har inflyttningsfest:D PUSS

2009-01-28 @ 16:16:27
Postat av: karin

kunde inte sagt det bättre själv!:)

(K)

2009-01-28 @ 21:03:18
URL: http://karincollin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0