för polly är ju svart

tänkte börja klaga över att jag tröttnat på min ipodmusik, men sen insåg jag att jag bara är en bortskämd snorunge med 8 gb musik på sin ipod som hon "tröttnat på"
blä
jag håller käften ist

gud vad träning är bra.
jag tycker synd om dom som inte tränar.
synd att jag för tillfället är så otränad att jag knappt orkar sitta upp på bussen hem sen bara:)
idag var det en äldre kvinna på gymet som smilade så mycket åt mig att man kunde trott att jag hade en mensfläck i röven.
men det är alltid trevligt med leende människor!

när jag kom hem behövde min rygg ett stycke spikmatta och sen stannade jag kvar i sängen och kollade på sex and the city-filmen som jag fick av min pojk och grät endast tre gånger.
men jag gråter bara i de lyckliga scenerna!
sen gick jag in till papi och vi käkade semlor och kikade på friidrott.

ja det var min kväll. Nu pratar jag i telefon med en pojkvän som tror att jag tror att pollygodisar är svarta?

-är det såna där svarta?
-polly?
-polly?! dom är väl inte svart??
-nää jag tänkte att du trodde det..

(jag gissade vad han hade köpt för godis)


när jag kom hem idag hade förresten hunden spytt på fyra ställen.
vet ni hur jävligt det luktar?!
väldigt mycket ovärt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0