avdelning 10b

jag jobbar natt, om en halvtimme får jag gå hem! har vart uppe i 24 h nu.
sen ska jag gå en kvällstur, börjar alltså klockan två igen.

vill eg bara vara hemma och DONA=)
johan och jag bor nu mera tillsammans i ett älvsbyhus och jag gillart.
det börjar bli lite ordning där nu!

var på ikea i veckan och bockade av den obligatoriska ikea-inflyttnings-shoppingrundan.
bröt bara ihop en enda gång.

på vägen dit svängde vi in i gnarp och fixade baltyg och mönster.
min balklänning blir brun.
så jävla otippat, men jag är nöjd!
och så ska den vara djuuuupt skuren i ryggen, så stjärten syns.
och brösten och magen och låren ska oxå synas och så ska den vara genomskinlig.
jag tänkte vara så vulgär som möjligt nämligen!

OM MAN FRÅGAR MIN MOR=)
;D

Kommentarer
Postat av: mamma

Hörrö lilla grodan!



Sa ja väl inte?? Johan höll ju me mej =0)



kram

2009-03-27 @ 20:17:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0