övik i mitt hjärta

igår var vi och badade; kul, trevligt, mysigt, bra träning, bra för själen och BRA=)
jag har så kul ihop med johan.

idag har vi varit på stan och handlat kläder till johan.
ett par jeans, en skjorta och en tröja, allt skitsnyggt.
det är KUL att handla killkläder, speciellt till en sådan snygging!

nu ska vi laga mat, fläskfilé står på menyn.
sen ska vi mysa, vi har hyrt två filmer; nyckeln till frihet och brudens bäste man.

imorn åker jag hem.
det känns jävligt jobbigt, jag trivs så bra här och sen ses jag och johan antagligen inte på två veckor.
MEN då flyttar vi ihop:)




Kommentarer
Postat av: jennifer

:O flyttar ihop?! :D KUL!!!

we need some update girl! Pussnöt

2009-03-07 @ 18:01:13
Postat av: bobbbbb

Takk!



För en mysvecka i örnscshchhchhölllldssvik me dig karin.



karin, karen, slarin, svarin, tarin, trina, snitar, ritan, schrilan, skrilat, snirre?



va e de?



http://www.youtube.com/watch?v=8WX9NKsJ9PQ

2009-03-09 @ 14:50:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0