torsdag

när fan blev det torsdag???
mitt lov rinner iväg.

ikväll ska vi på bio, vi ska se benjamin buttons otroliga liv.
jag ska sänka mina höga förväntningar, så kan det nog bli riktigt bra.
om vi hinner innan bion ska jag släpa med mig johan till det mysigaste fiket i hela världen (jo, det är sant) som jag var till i tisdags.

vi har nu sett klart på heroes säsong 1 och 2 och tänkte beställa tredje säsongen.
hm
MEN DEN FINNS JU INTE UTE ÄN!
så då tänkte jag att, jaaa men då tankar vi den.
synd att min pojkvän helt seriöst anser att det är olagligt.

jag måste fresta honom lite, så löser det sig nog.
JAG SKA FRESTA, JAG SKA FRESTA, JAG SKA FRESTA DIG
LALALALA LALALALA LALALALALA!
=)


Kommentarer
Postat av: LisaA

Va?! Laddar han inte ner nånting då? :O inte ens musik?

Hur har du haft det annars på lovet då gummsi?:)

PUSSPUSS

2009-03-05 @ 16:42:28
Postat av: bob

La la lalalalaalalaalaalalalalalalalalalalaaalaalaalaaaaaaaa!



I´m so frestad!



2009-03-05 @ 17:07:10
Postat av: karin

jo, ibland laddar han ner musik!

hm, det ska jag säga om det inte funkar att fresta honom=)



mitt lov är så perfekt det kan bli, jag trivs så bra här och kan verkligen slappna av.

och så är det ju ett litet plus att jag får vara med johan med;)



själv då?

blogga kvinna!

PUSS!



2009-03-06 @ 10:54:35
URL: http://karincollin.blogg.se/
Postat av: mamma

Yes, yes YES!!! Johan är precis så bra för din moral som jag förstått heeela tiden!!! =0) Klart man inte ska hålla på med oetiska, olagliga nedladdningar!! Härligt att se din blogg när du är i Ö-vik..du mår bra av det gumman. Hoppas filmen var bra och att ni hann till det mysiga fiket. Hälsa Johan

Kram

2009-03-07 @ 10:52:53
Postat av: karin

=) johan är bra till det mesta!

filmen var bra och vi hann till fiket:D

han hälsar tillbaka, kraaaam

2009-03-07 @ 16:45:59
URL: http://karincollin.blogg.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0