jagkomförtidigttillskolan-blogg

kan det stämma att jag har 14 skoldagar kvar?
studentmössan är i tryggt förvar hemma, balklänningen är snart klar och i slutet på denna månad åker jag på studentresa.
när fan hände detta?

jag och johan bor ju i hus nu, vilket vi för övrigt hade fest i sista april, mkt trevligt:)
saken är den, att
jag börjat trivias alltför bra i huset.
jag börjar planera långsiktigt och får gång på gång påminna mig själv om att jag faktiskt går ut skolan nu och kan göra precis vad jag vill.
jag kan flytta utomlands, börja plugga i en annan stad, precis vad jag vill.
och vad jag vill kan väl inte vara att bo kvar i ett hus i enånger såhär i skedet när livet börjar ta fart?

apropå livet så har världens underbaraste sak äntligen hänt och jag spricker av lycka!
lagom till höstens vindar hälsar vi världens underverk välkommet.


Kommentarer
Postat av: FilippaLundin

Vems underverk? Ditt & Johans? ;)

2009-05-04 @ 15:46:02
URL: http://filippalundin.blogg.se/
Postat av: Sandra Åkerblom

Underverk!? Karin det är nåt du glömt att säga :O :P

2009-05-08 @ 23:52:13
URL: http://sandraakerblom.blogg.se/
Postat av: mamma

hihi =0) du e lurig du!

Snacka om att skapa intresse ..

kram

2009-05-10 @ 23:39:14
Postat av: LisaAndersson

Men lite äventyr i världen tycker jag du ska prova på innan du bosätter dig i enånger men jag kan säga att det är ett underbart hus och världens bästa läge så ett perfekt familjehus (i framtiden alltså!) Jag kan hyra in mig i ett rum ( i det med molnen) också kan jag vara erat kärleksbarn så ni får känna på hur det är att ha en unge:o) sen kan jag också flytta in med min familj så kan vi bo som i ett kolli:D haha sköja ja får bygga ett eget hus bredvid:P PUSS

2009-05-12 @ 22:25:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0